By: Liyana Hood

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 28-Jan-2010 14:49 Email | Share | Bookmark
Faces Of Aina...

 
 
 
 
 
 
 
 


Salam semua kengkawan...
Harap semuanye sihat2 belaka....

Minggu ni x banyak n3 yg dpt dibuat sbbnyer liyana bz sikit, almaklumlah minggu utk buat report, gaji, claim dan sebagainyer...
Minggu lepas lak minggu utk melepak dan goyang kaki sambil melayan internet...hehehe...
Tu pasal minggu lepas berdesup2 n3 kat umah liyana ni...hahaha...

Ok, berbalik tajuk asal, kali ni liyana nk tempek pikcas anak dara liyana yg semakin banyak kerenah dan keletah ni...
Aina sekarang dah pandai bercakap dlm 4-5 patah perkataan dlm 1 ayat, pastu lak mulut dia mcm neneknyer...bising...
Walaupun sebutannye yg dihujung2 jer tp kami masih blh paham...tp ada gak ayat2 yg dia blh sebut habis...

Yg paling pening Aina sekarang ni nk kita ikut ckp dia jer....ckp kita langsung dia x nk ikut...
Klu kita bantah siaplah dia punya menjerit satu taman pun dengor...betul2 fenin...
Kadang2 melawan lagi dgn muka dia yg slamber tu...ishishish....memang geram dibuatnyer...
Kena banyak bersabar dgn dia ni...lain benor dgn along...

Ye la org tua2 pun ada kata, mana ada buah yg sama dlm satu tandan...semua lain2...so, anak2 pun mcm tu lah...
Cuma kita la sebagai ibubapa yg kena bentuk dan ajar dia dr kecik utk menjd anak yg berjaya dan berguna, 1 hari nanti...mudah2an...amin...

Atually pikcas ni disnap dlm thn lepas, dah x ingat bulan berapa...mcm biasa kerja babah la semua ni...
Liyana nk habiskan dulu pic2 thn lepas...memang banyak yg tgh q...jenuh nk susun 1 per 1...hehehe...
Pikcas thn 2010 terpaksa liyana peram dulu utk bg laluan pd pic thn 2009...
Sorry yer pd kengkwn terpaksa menjamu mata dgn pic2 yg blh dianggap basi ni...

Oklah dah x tau nk citer apa, jom layan pikcas anak dara liyana ni dgn memek muka dia yg tersendiri....


Aina dgn muka serius dia...entah kenapa mlm tu muka dia asyik serius jer...ke nk tido...entah la...


Pastu muka temenung dia....entah apa la yg dia temenungkan tu...pikir masalah negara kot...hehehe...


Muka slamber atau bersahaja...


Ni lak muka gumbira dia...entah apa la yg kelakor sangat tu...


Dah puas temenung dan sebagainye...dia nyanyi lak...
Sekarang ni dia suka benor nyanyi lagi "si capik..." citer yg kat dlm tv tu...dan "aku bukanlah superman"...2 ayat ni jer la yg dia duk ulang2 nyanyi...
Kelakor pun ada bila dengor dia sebut perkataan tu dlm pelat2 dia...hahahaha...


Lepas habis nyanyi, dahaga la pulok...apa lagi mari minum ler...


Pastu sebuk nk lap meja yg memang ibunye dah siap lap...




Ni lak pikcas aina dgn arnab kat kg... Aina cukup suka main dgn arnab ni...arnab ni jinak comel lak tu...
Tp sayang arnab tu sekarang dah x da...dah mati, rasanye kena patuk dek ular...huhuhu...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



Yeh...yeh... 1st time dapat award dari k'Za...http://ainindelights.fotopages.com...
Utk 1st commentor kat FP k'Za...
1st time Liyana dapat award dari akak...pandai akak buat award ni...kreatif gak akak ni yer...
Pepepun tq yer akak diatas award ni...cantik award ni...liyana suke...
Berkongsi la kami yer dgn award ni...klu ada hadiah kena kongsi ber3 la nampaknyer...hahaha...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net