By: Liyana Hood

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 18-Jan-2010 10:22 Email | Share | Bookmark
Along Masak2 @ Home...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Salam semua kengkwn...

Hari ni liyana nk tempek pikcas anak bujang liyana ke dapur...
Entah kenapa 2-3 menjak ni along asyik request nk memasak...
Agaknye selalu tgk ibu didapur buat experimen dia pun teringin nk buat gak...hehehe...

Sekarang ni pun along duk request nk gosok baju sekolah sendiri...semua dia nk buat sendiri...
Baju sekolah liyana x berani nk bg buat sebab takut terbakar dan berlubang lak baju tu nanti...x ke naya tu...hehehe...
Tp basuh baju sekolah, kasut sekolah, kopiah & stokin memang dia yg buat...
Lepas dah liyana 1 bab kerja...tp utk mengosok ni liyana ckp kat dia dah darjah 4 baru blh gosok baju sendiri...
Nampak gayanye along ni ikut jejak abah dia...ringan tulang...mudah2an biarlah sampai ke tua mcm tu...amin...

Berbalik pd tajuk asal, utk tidak menghampakan along ibu ni, liyana suruh dia masak burger...kebetulan mlm tu memang dia nk makan burger...
Tp idak ler liyana biorkan dia sorang2 kat dapur tu...kerja2 berat liyana yg buat...selebihnye memang along yg buat sendiri...

Jom layan pikcas along kat dapur ni...

Tarikh: 17.12.2009 (Mlm Khamis)
Masa: 9.00pm
Lokasi: Our Home


Along tgh sibuk masak burger...


Along dgn burger pertama dia...yummyyy....


Aina x ketinggalan jugak mkn burger pertama along dia...


2 Badik yg kusyuk mkn burger...


Burger kami mlm itu...aina nyer kosong...yg lain2 mcm biasa, penuh dgn sayur2an dan sos cili...



Ni lak keesokan pgnye... klu x silap time ni cuti Awal Muharram...
Pagi tu pun sama along minta nk mkn me sedap, so liyana suruh dia buat...
Apa lagi bukan main seronok la dia... Tgk la tu sampai x sempat nk mandi terus kedapur...
Tp dah basuh muka dan gosok gigi la yer...hehehe...

Layan pikcas along tgh rajin memasak ni...me sedap jer...memang peveret along pun...

Tarikh: 18.12.2009 (Jumaat)
Masa: 9.00am
Lokasi: Our Home


Along beraksi lagi didapur...kali ni me sedap pulok...hehehe...


Mari makan me sedap yg memang sedap...


Layan me sedap along...


Me sedap yg memang menjadi peveret along...



Ni lak pikcas anak dara liyana bila dah kekenyangan mkn me sedap along dia...
Jom layan pikcas aina yg semakin banyak hal ni...fenin2 ibu dan abah dia...hehehe...


Aina ckp phone dgn nenek dia...selalunye hp along la yg jadi mangsa utk dia buat main...


Aina paling suka main dgn walker ni...memang x simpan pun lagi sbb klu dia main dlm ni blh la liyana buat kerja...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net