By: Liyana Hood

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 22-Oct-2009 08:15 Email | Share | Bookmark
Raya @ Perak...



Salam semua kengkawan...

Masih nk tempek pikcas raya walaupun syawal dah berlalu...
Harap semua tak boring nk menatapnye...
Tapi klu ada yg boring, den minta maap la yer...

Liyana tak kira dah basi ke blm, liyana tetap nk tempek gak pikcas raya kat Perak ni...
Walaupun tak banyak pikcas raya kat Perak, jadilah buat kenangan2 dimasa depan...hehehe...

Kali ni tak banyak pikcas sbb memasing blk beraya diumah mak mertua...
K'long lak pagi raya ke-5 baru nk balik kg. abg long kat Kulim, Kedah...
So, tinggal lah liyana dgn kakak ipar, K'Niza je kat umah mak...
Abah dah start kerja, liyana & anak2 tinggal dulu kat umah mak...

So, lepas breakfast kami decide nk p beraya umah sedara mara sebelah mak...
Nk duk kat umah semua org tak da...so, kami p beraya la...
Sebelum kluar sempat jugak lah lami bergambor...
Tak banyak pikcas yg diambik sebab tak cukup corum... 0)

Kali ni liyana buat n3 2+1...sbb nk cepat...
So, jom layan pikcas kami sebelum kluar umah ini dahulu...













Ni lak pikcas kami p beraya kat umah p'cik sebelah arwah ayah, yg kami panggil Bapak...
Masa ni dah raya yg ke-15...semua dah balik umah mak, termasuklah asu dgn family yg baru blk dr Terengganu...

Pun pikcas tak banyak sbb sibuk didapur tlg m'cik siapkan hidangan utk mkn tghari...
Ari tu m'cik masah gulai lemak udang + kacang buncis, ikan grg, ayam masak kicap & ulam2an...
Memang sedap semuanye sampai lupo nk snap pikcas2 mknan...

Pikcas dgn tuan umah pun kami lupo nk snap...sorry la yo...
Duk asyik snap pikcas kami2, sampai lupo nk panggil tuan umah...
Pepepun jom la layan pikcas kami yg tak seberapa ini...

Umah bapak ni kat Langkap, lepas mkn2 kat situ kami ke umah abg mak lak kat Bikam, jln nk ke Bidor...
Pikcas non ado sbb memasing dah ngantuk, perut dah kenyang...
Memasing layan bantal je kat umah abg mak yg kami panggil wak...



















Yeh...yeh... Dapat Award dari K'Sue...http://suhaya.fotopages.com.... Utk 1st commentor kat n3 K'Sue...
Actually dah banyak kali liyana dapat award dari K'Sue, tapi blm sempat nk gantung kat sini...
So, sekarang liyana nk gantung semuanye sekali...
Tq yer K'Sue...cantik award2 ini...liyana suke...


3rd time punya awards...


2nd time punya awards...


1st time punya awards...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net