By: Liyana Hood

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 6-Jul-2009 13:53 Email | Share | Bookmark
Hari Persandingan Siti Fatimah & Farid




Masih lagi dihari perkahwinan kawan ibu...Siti Fatimah & Farid...
Don't worry ni adalah n3 terakhir utk majlis perkahwinan...
Selepas ni pikcas2 mcm biasa...rutin harian & xtvt2 harian...hehehe...

Walaupun majlis ni dah lama berlangsung tapi ibu rasa blm basi lagi...
Masih segar dlm ingatan segala memori masa majlis persandingan ini...

Memang cukup kelakor dgn pasangan pengantin ni...
Naik terkejut kami dgn aksi2 pengantin yg sempoi and gile2 ni...hehehe...

Klu tak caya jom kiya jazzzzzzz.......


Wajah pengantin...Siti Fatimah & Farid


Moga Kekal Bahgia...hingga ke akhir hayat...amin...


Pikcas candid dan aksi bersahaja pengantin...


Wajah aju si pengantin...Te...oopppss silap lak...Siti Fatimah...hehehe...


Aksi2 pengantin dan makan beradab...
Ha...cuba tgk pikcas ni bebetoi...yg mkn beradab....nampak tak tu..tu...
Pengantin pompuan mkn guna sudu, pengantin lelaki guna tangan...memang sempoilah depa tu....hihihi...
Main bedal je...ni sure kerja si pengantin pompuan...


Pikcas kami lak dgn pengantin...


Kami pun nak merasa naik gak pelamin yg lawo2 zaman la ni...
Masa ni abg aizat tak ikut sbb dia kat kg. So, kami b3 jela kat atas pelamin tu...
And pikcas sebelah tu lak masa kami makan...dapat la sepinggan lauk dar meja pengantin...siakap 3 rasa...sedap...


Pikcas ibu dgn kengkawan KL...


Pikcas Aina yg masih lagi ada mood....baik punya...


Pikcas Aina yg dah mula tak da mood...tak baik punya...hehehe....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net