By: Liyana Hood

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 25-Jun-2009 23:23 Email | Share | Bookmark
Majlis Potong Kek...Uji & Danial...



Tarikh: 06.06.2009 (Sabtu)
Lokasi: Umah M'Teh ~ Kg. Piandang, Seputih.
Masa: 10.00am ~ 12.00am

Salam semua... Masih lagi dihari bersejarah Uji & Danial pd awal bulan ari tu...
Harap2 kengkawan tak jemu yer melayan pikcas2 kami semua ni...hehehe....
Almaklumlah nak buat awal2 ari tu ibu bz bebenor... Baru la ni ada kelapangan...

Ok, pikcas2 semua ni adalah masa mlm memotong kek...
Ibu tak dapat nk snap pikcas diorg berposing sakan sbb mlm tu ibu sampai agak lewat sbb ibu bawa kengkawan ibu yg dtg dari KL p makan...
Lepas makan dgn diorg barulah ibu & abah bergerak ke umah mak teh...
Masa tu semua acara dah buat...berposing, cari cincin dlm beras, baling gula2 kat bebudak & salam kauk...
(salam dgn pengantin kena bagi angpau...mlm tu pengantin dapat angpau...best... )

Bila ibu sampai je kat umah m'teh, pengantin dah nk potong kek...
Aduih frust gak...tapi apa leh buat tak do rezeki....

So, kat bawah ni jer lah pikcas yg sempat ibu snapkan utk buat kenang2an...
Ok...jom kita layannnnnnnnnnn.............


Pikcas pengantin yg simple...


Ingatkan ibu & abah terlepas dari terkena salam kauk ni...rupa2 tak...sesampai jer kami, semua bising suruh kami p salam kauk dgn pengantin...hehehe...


Pengantin sedang memotong kek...dan sikit pikcas makan kek bersuap...


Pengantin tgh sibuk membuka semua hadiah2...


Pikcas kami2 semua dgn pengantin...


Pikcas kami reramai dimalam memotong kek...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net