By: Liyana Hood

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 24-Apr-2009 07:43 Email | Share | Bookmark
Aina Buat Homework...



Salam semua... Ni pikcas anak dara ibu yg semakin rajin utk menulis dan menconteng...
Pantang nampak abg long buat homework, baby Aina pun sibuk nak pensil dan kertas...
Klu tak bagi siaplah dgn amarahnye... Mengamuk sakan la dia...

Ha...tgklah tu aksi2 baby Aina dgn pensil dan kertas...siap baring2 lagi... Hahaha...dah letih duduk la tu...
Nak bagi duk kat meja, tak da sapa lak nk melayannyer...kang jatuh lak anak dara den sorg ni...
So, ibu biarkan aje la baby Aina menulis kat bawah...tak leh dia nak kacau abg long yg buat homework tu...

Apa2 pun layan jer la pikcas baby Aina dgn muka puas hatinye dapat pensil dan kertas...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net