By: Liyana Hood

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 31-Jan-2009 18:09 Email | Share | Bookmark
Minum Petang...





Actually nak makan pisang goreng ptg tu.... Abah cakap tak da org jual pisang goreng lagi sbb pisang tak da... emmm mcm tak caya je kan.... Tapi memang betoi pun tak da org nak menjual sbb masih lg hangat bercuti.... Cuti CNY....

So, abah request buat cucur ikan bilis... At 1st tu rasa malasnye...tapi perut lapor..... Nak tak nak ibu pun buat la cucur ikan bilis ni... Alhamdulillah clear semuanya....lapor katakan.... Masak pun tak banyak...2 kali goreng jer... Petang tu lepak kat luar sambil minum ptg dgn abah & anak2


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net